måndag 5 mars 2012

Beslutet är fattat...

...O där med taget!

Den 15e mars öppnas anmälan för hösten 2012. Jag ska anmäla mig. Den 12 juli får man antagningsbesked. Jag ska knipa både tummar o tår att jag blir antagen. Jag vill, jag vill verkligen!! Vem vill inte göra det man tycker är lite extra kul?! Ens egen hobby?! :)

Jag har absolut ingenting att förlora på det om allt går enligt min plan: Jobb, distans o inga studielån. Varför distans?

Programmet finns att studera i Kalmar både på plats o på distans o varför jag väljer distans är enbart för att planera studierna efter jobbschemat o inte tvärtom. Det har jag gjort tidigare. Enkelt! Det kan fungera, det kommer att fungera!

Allt som krävs är disciplin o den har jag om någon!

Make it work! :)



Pannkakscravings idag så det skriker om att!! I detta fallet blev det american style med grädde smaksatt med proteinpulver jordgubb/vit choklad. Behöver jag ens kommentera om det smakade himmelskt eller helvetiskt?! ;)

Detta o några stora klunkar Pucko direkt ur paketet (för det får man göra när man är själv hemma då ingen ser) fick det bli till lunch idag då jag vart alldeles för lat igår ikväll för att förbereda matlåda... :P

1 kommentar: