söndag 4 mars 2012

Kärt barn...

...Har många namn!


Kalla mig, tönt, mes, toffel, vad du vill what so ever, men jag saknar mitt hjärta nåt så galet mycket!! Kommer att hinna bli gråhårig här innan han kommit hem... Jag räknar dagarna the final countdown! :)

Jag saknar den energi han ger mig bara av att finnas till. För energi är inget jag har överflöd av just nu o ni som känner mig vet att jag är ganska toppad i vanliga fall.

Får ofta frågan: Var får du all din energi ifrån, hur orkar du? Gäller främst träningen då men ger som svar att den bara finns där o att det är just tack vare träningen! Man blir pigg av att röra på sig o man orkar så mycket mer vilket på automatik gör en gladare. Visst, efter ett träningspass är man härligt matt o trött men efter lite nyladdning o återhämtning över natten så har energin gjort sin comeback.

Men som nämnt tidigare så är min energis status just nu som en mysballe -i ett mellanläge mellan slapp o skarp! Haha ;)


Jag o Basse hade en fin kväll ihop ikväll, mitt substitut för hjärtat... ;))



Fick lite shame on you (!!) på jobbet häromdagen.. -Sitt inte o kisa!!".. oOops!.. Kanske måste ta tummen ut ännu en gång o gå till optikern? Trots att jag "inte ser så dåligt som jag tror!".. Hahaha ;))

2 kommentarer: