fredag 2 mars 2012

Veckoslut...

...Träningsslut i kropp o knopp!

Veckoresumé:

MÅN: Styrka helkropp + 20min cykling intervall i backe

TIS: 30min cykling intervall i backe + Cirkelfys

ONS: Core/bosu-pass
TORS: Grupp/Medelpass + Spinning/puls

FRE: Styrka, biceps, triceps o axlar. Ingen kondition idag då det känns som att en monsterförkylning ligger o lurar så tar det säkra före det osäkra.

Morgonpromenad mån-fre men det vet ni väl redan vid det här laget?.. ;)


Dagsformen:



Jag är trött i kroppen nu, riktigt trött o den ser fram emot en helg med minimal ansträngning på träningsfronten, kanske lite extra mycket pga den luriga förkylningen? Ska iallafall bli skönt att vila. Det spritter sådär skönt i kroppen nu då den är både tillfreds o slutkörd på en o samma gång. Nästa vecka blir det träning i Karlskrona då jag ska vara hundvakt, rensa lägenheten o träffa advokaten. Tror det blir ett pass på Wellness, om kusin vitamin hinner med en träningsdate :) o ett pass på Loket. Två dagar i hemstaden betyder absolut inte två dagars vila! ;)


Jag lever lite i förnekelse idag då det är dagen D hjärtat åker till Vancouver. 10 dagar, tio hela dygn utan honom här hemma... Sova själv?! Hur ska det här gå?! :) Jag vill såklart att han åker för det är ju en upplevelse för livet som han sent kommer att glömma men ändå vill jag inte, helst inte.. Haha ^^

Denna saknad ihopmixad med avundsjuka är en konstig kombo kan jag lova! Haha Nästa gång är det du o jag som åker nånstans, vi tillsammans!! Ja ja jaaaaaa!! :))


Skojade lite med V häromdagen då det är skottår i år vilket betyder att tjejerna får fria så jag frågade han lite skojsigt att om jag skulle fria, skulle jag få ett ja då? (Skämt o sido såklart! :)) O visst skulle jag det! Nöjer mig med glädje med ett ja o behöver inte ens gifta mig i framtiden, bara tanken att veta att han skulle svara ja räcker gott o väl! Haha


Känner mig inte helt uppe på topparnas topp idag så ska faktiskt ta en liten mini-powernap o se om jag kan få lite energi till jobbets kvällspass idag.


Önskar er en härlig helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar