fredag 30 mars 2012

Lovely weekend

Veckan som gått har vart helt ok.
Lite känningar i halsen första dagen när jag vaknade upp på morgonen men det släppte ganska fort. Är pyttelite förkyld men absolut inget jag lider av så kanske knappt kan räknas som "förkyld".
Kommer bli ett skönt avslut på veckan med två roliga pass. Cirkelfys + ett spinningpass. O jag känner mig nöjd över veckans prestationer. :)

Veckoresumé 

Mån: Styrka helkropp (ingen kondition pga halsen)
Tis: Kondition 45min cykel intervall backe 21,7km + Cirkelfys
Ons: Kondition 5km löpning
Tors: Vila!
Fre: Styrka armar, rygg, mage + kondition 30min cykel intervall backe 14,5km
Lör: Cirkelfys
Sön: Spinning puls/intervall

Härlig vecka o jag har lyckats öka konditionmängen något! :)

 Blir lite helgträning denna veckan för ovanlighetens skull :) Behöver en extra push efter lillördagens succé med brudarna på jobbet.. ;) Men denna helgen bjuder på noll procent promille för min del, vill inte synka träningen för mycket nu när det går så bra.  Blir en lugn helg med lite jobb men söndag, då är jag ledig. O då ska jag verkligen bara vara ledig. O köra ett kul spinning puls/intervall pass förstås. ^^

Update angående utmaningen: Det har flytit på sen dag ett o än så länge känner jag mig helt obesegrad! Inga hinder på vägen mer än nåt litet minisug efter popcorn o choklad. Men det känns som en höna av en fjäder.. No big deal! O det bästa av allt: Det känns riktigt bra i kroppen, både psykiskt o fysiskt! :)


Om orken finns där ikväll blir det att göra hemmagjord pizza.. Det är ju ändå fredag o då förtjänar man fredagsmys i allra högsta grad tycker jag!

Mys på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar