tisdag 13 mars 2012

Denna Mr Devil...

...Vart på besök imorse!...

Ok jag sa senast igår att våren är här o det fick jag bekräftat klockan 07.30 imorse när den *piiip!* där förbannade idioten som spelade allan med lövblåsaren satte igång o blåsa rent gatan! Noll sju trettio?!.. Jo tack för den sovmorgonen!.. Carro du hade gått bananas! Haha ^^


Till o med mitt tålamod sattes på spel, då är det illa, när det blev tyst för en liten stund så att man precis hann somna innan han körde igång igen, tror han synkade mig... ;)
Men du är förlåten även om du vart lite ond, jag förstår ju att du vill vårstäda... :)


Whatever, fånga dagen heter det ju! Supernice väder idag igen så upp o hoppade iväg på morgonpromenaden innan det vart lite kondition o cirkelfysträningsschemat idag.

Nu då? Jag börjar ju inte förrän kl.17 idag... Jo nu blir det att vara lite effektiv o fixa kvällens middag o morgondagens matlåda så att det är klart så slipper man tänka på det ikväll. :) Todeloo!!

Dagens inspirationsbild lånad från aftonbladet.se
Så här ser hon alltså ut efter tre månader efter att ha fött barn! Jo man tackar man tackar om man kommer se ut sådär då! Kommer inte ihåg om vart hennes första eller andra barnet men i vilket fall tycker jag att hon ska ha världens största eloge för ett grymt bra jobb o jag, ja jag blir så peppad så det brinner om det!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar