torsdag 22 mars 2012

Dag två!

Påfyllning av skafferiet
In LCHF style! :)


 
Dagens inhandlingen bestod av ägg, mjölk, crème fraish, grädde, turkisk yoghurt, frysta bär, finn crisp, färskost, brie, ost, kött, lax, bacon, grönsaker med mera med mera. You name it! :) 
Jag har en bra grund nu! :)
 Ska ta om före-bilderna som jag tagit, sambo tycker jag är för kräsen.. Haha Jag tycker nämligen de blev för suddiga.. ;) Men ska man vika ut sig med den nakna sanningen så ska det va ordentligt, inget blurr! :)

2 days down 98 days to go. Piece a cake!! Kanske är lätt o säga nu efter bara två dagar.. Haha Men det känns faktiskt inte så jättetungt utan det svåraste so far är själva tänket. Vad ska vi äta idag? Hjärtat hänger ju med på ett litet hörn men inte alls lika strikt o likt Hitler-fasoner som jag! Haha Men har jag gett mig in i nåt ja då ska jag faan i mig också klara det! O jag kommer klara det!! :)

Dagens känns som om det vart full rulle från starten vid 06 när jag o V vandrade ut på morgonpromenad, åkte o handlade strax efter 08, tvättstugan från 11-16, mötte upp hjärtat 11.15 för lunch på stan, en sväng till Hansa men hittade nada, helgens ransoner införskaffades på systembolaget, tvättstugan, middag o matlådor fixade, tvättstugan, vid 17 ska jag hämta Fia för en snabbis till Skopunkten, 18.15 är det inbokat spinning puls/intervall pass o därefter, runt 19.30, då kommer jag lägga omkull mig som ett utsketet päron på soffan alternativ sängen då vi har TV i sovrummet nu för tiden (lyx, jag vet!) o bara varva ner o s l a p p a ! -Har jag sagt att jag är ledig idag? ;)

Dagens bjuder på köttfärslimpa med en härlig blandning av  ugnsrostad broccoli, blomkål, rödlök o vitlök toppad med brunsås a la Josie! Smaskens! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar