torsdag 29 mars 2012

Tja tja bloggen!

Vardagslyx

igår som bjöd på tre rätters! Helt LCHF vänligt. Me like!
Godaste chokladkakan EVER o jag måste ragga på Johanna om receptet.. Haha ;) 


Gårdagens beslut om tequila tyckte jag vart sååå jävla bra men det sunda förnuftet flippar mig på näsan idag.. Aj aj aj..

Idag har jag vilodag, tackar som fan för det (grym planering! :)) o hade helst av allt i hela världen velat stanna kvar under täcket. Med V såklart!! Har cravings efter honom idag.. Big time.. 
Den bästa vardagslyxen är ändå att jag får vakna bredvid denna underbara människa varje dag, komma hem till en glad kille som kan säga att han saknat mig, även om vi båda bara vart på jobbet under dagen, denna finaste varelse som får mig att skryta för andra att jag har det så jävla bra! Kanske är ett bra tillfälle att visa det på mitt sätt?..


Snälla gode Gud, gör så att beställningen från fitnessguru landar imorgon! Mitt proteinpulver är
s l u t ! ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar