måndag 26 mars 2012




En killkompis på jobbet skrev på chatten till mig o ville ha tips på bra mat. "Du tränar ju mycket o så.." Blir glad av det. Blir glad när andra förstår vad jag gör. Vad jag tycker är så fruktansvärt kul! Min hobby!! Blir sjukt jäkla glad!! :D 
Blir glad när folk undrar när jag ska träna nästa gång då dom vill följa med. Stammis på Friskis. Det är en komplimang!
Skönt att prata med folk som förstår innebörden av min utmaning med min träning o LCHF. Här slipper man höra "Meeh du behöver ju inte banta?!" Eeeh.. Det är det jag absolut inte gör!.. Där är största skillnaden mellan mina vänner o bekanta som försöker förstå varför jag tränar o varför jag faktiskt tränar. Det är skillnad. Vissa ser det som att man inte ska bli tjock, andra ser det som jag, att man vill se om det gör nån skillnad med ändrad kost o upplägg. Fysik! Det handlar inte bara om fett, bilringar o att låta bli att äta godis. För mig handlar det om en skön känslaträningsendorfiner, tillfredsställse.
Därför tränar jag o har lagt upp mitt kostupplägg som jag gjort just nu. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar