fredag 23 mars 2012

Super freaky...

Friday!!

Det kan man minst sagt kalla denna fredagen.
Vad hände med att morgonträning inte är my thing? Eller iallafall starka sida.. Kan ju infomera er om att jag befann mig på gymmet kl.07.15 idag o körde veckans sista träningspass. detta efter morgonpromenaden som gick av stapeln kl.06. O det gick super freaky awesome bra!! :))
Otippat!!
Hey segarått-ben! :D

Jag hade också helt fel tidsuppfattning denna veckan o trodde o vart inställd på att det skulle bli fler vilodagar o mindre antal pass. Men tjii fick jag! Grymt ju! :)


Veckoresumé:

MÅN: Styrka helkropp + Kondition 20min cykel intervall backe
TIS: Löpning, 1,5km uppvärmning + Konditon 30min cykel intervall vacke 15,2km (Missade mitt bokade pass då jag fastnade på jobbet så hade inte motivationen alls till att bara ta ett rent löppass!)
ONS: Styrka armar, axlar, rygg (Träningsdate med en kollega, skitkul! :D)
TORS: Spinning puls/intervall
FRE: Styrka ben, rumpa + Kondition 20min cykel intervall backe 9,6km
LÖR: Vila!
SÖN:
Vila!

Nu förtjänar vi lätt helg!! :))
En helg fullbokad med vin, öl, skratt o alldeles alldeles alldeles underbart sällskap!
För er nyfikna som nu tycker att jag fuskar skiten ur LCHF så kan jag bara bekfräfta det. Alkohol o kul umgänge är aldrig nånting jag kommer offra för kul, det måste man ha o jag har extremt kul med denna mixen! :D


Min backup på jobbet idag... ;)

Annars tänker jag väldigt mycketmat just nu! Fick en "pik" av hjärtat då jag i stort sett bara pratade om mat igårkväll. Haha
Men jag går absolut inte i tänket att jag behöver mat o jag är hungrig o svälter utan jag funderar på vad vi kan laga o hitta på för mat. Lite skilland! O det är kul! :)
Fick ett infall igårkväll o slängde ihop ett busenkelt recept på LCHF frukostbullar bara för att testa o det vart heeeelt ok. Men jag är inte så förtjust i mackor till frukost, inte annars heller faktiskt med vanligt bröd, men det kan vara bra att veta att det finns nånting för det iallafall. :)
Imorgon blir det scrumble eggs med stekt bacon! Nam nam.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar