onsdag 7 mars 2012

Morgonträning...

...Är inte min starka sida!







Usch o fy på den! Speciellt efter en fruktansvärd dålig natts sömn!.. Tog ett tidigt löppass idag efter morgonpromenaden o frukosten. Min kropp o mitt psyke kommer först inte alls överens när det gäller någon fysisk ansträngning i ottan men med lite övertalning o pepp lyckades jag även komma över den tröskeln. Men jag ska erkänna att jag inte tycker det är så jättekul att befinna mig på gymmet innan klockan 08, lite mänsklig är jag trots allt... ;) Been there done that o dagens to do är gjord! ^^


Cred!!






Morgonpromenad innan jag ens lyckats öppna ögonlocken idag, typ... Min skugga på bild två är ju slående likt Darth Vader!! Haha (syns dock inte så mycket på bilden då den blev ganska mycket mörkare efter att jag lade upp den på datorn)




O så vill jag krama om mina långkalsonger lite extra hårt idag då de alltid värmer lika gott, för imorse vart det riktigt kallt! :)




Imorgon är det en rolig dag! Lunchdate med Sessan o träningsdate med kusin vitamin! Yeey!! :) Men innan dess så ska vi sätta guldkantdenna dagen o mysa med Bounce o avsluta kvällen på ett av de absolut bästa sätten som finns:


-Bästis-time!! :))




Dagarna går fort nu o det är bara fyra små fjuttiga dagar kvar tills älsklingen äntligen kommer hem!! Ska bli så otroligt skönt att kunna prata o dela med sig med honom igen. Jag märker ju själv hur extra pratglad man är när han väl ringer o det kan bli dyra pengar om man inte hindrar mig! Haha Som jag ska mysa!! ^^ Stackars hjärtat... Vad har han gett sig in på med mig egentligen?! ;))

1 kommentar: