måndag 12 mars 2012

Little...

...Miss secret!
Moi! ;)

Handywoman har småfixat lite i lägenheten nu när mister handsome vart iväg på äventyr i fjärran länder, behövt hålla mig sysselsatt.. Haha ;)
Fått i ordning i köket så att det inte ser så stökigt ut, fixat taklampa till sovrummet o lite såna där småsaker. O detta har jag gjort utan hans vetskap då jag ville att det skulle bli en liten suprise när han kom hem
-tadaaa!-
men det har vart tufft att hålla tyst!! Jag är ju den som håller på att spricka när jag försöker hålla nåt hemligt o pokerface, vad är det?! Haha
Men jag klarade det! Fick tejpa för munnen ibland bara.. ;)
Måste erkänna att jag är ganska händig för att vara chica! :) Undra om det kan ha att göra med att "Jag kan själv!" sen jag vart två år gammal o skulle åka skidor i fjällen för första gången... ;) Envis som en gammal get!! Pappas gener?.. ;))


Dock har jag lärt mig på äldre dar att be om hjälp om jag faktiskt behöver det... Annars låter jag gärna bli om det inte behövs. O många känner sig faktiskt uppskattade när man just ber dom om hjälp. Även jag! :) Jag tycker det är riktigt kul när kompisar skickar o frågar o vill ha hjälp med träningen, tips på proteinpulver, mellanmål, övningar ect. Det är för mig ett bevis på att min träning o kost ger resultat som även andra vill uppnå, dela o bli peppade av o det är ju peppande om något! Jättekul!! :)

Tvättade häromdagen o det vart ju i stort sett bara min egna tvätt denna veckan, inte så konstigt.. Här är alla mina linnen som jag använt till träning på en o en halv vecka. Summan av kardemumman: 11st! Fullproppad träningsvecka! :)


Blev även en kalkon-borccolipaj tillagad i helgen, den nyttiga varainten som blev helt ok. Men jag tycker det är så  fruktansvärt tråkigt att laga mat till mig själv så slängde bara ihop nåt enkelt som sköter sig själv helt o hållet i ugnen. Booooring!!
Men nu är det slut med det för älsklingen är ju hemma!!! Woohoo!! Glad gladare gladast!! -Jag!! :))
Sushinight o myskväll ikväll efter jobbet. Nam nam!! ^^


Första morgonpromenaden utan långkalsonger imorse! Våren är här!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar