onsdag 21 mars 2012

Klara, färdiga...

Gå!
-pang!-

Jag har antagit utmaningen!!
Hundra grymma dagar!
Med en push av kusin vitamin ska vi nu lyckas nå vår mål100 dagar. Tack kusin!
Nu rockar vi loss!! ^^


Tjuvstartade lite smått igår, en dag i stort sett helt utan kolhydrater. Avslutade dock kvällen med glass... Haha
Sista gången innan det riktigta startskottet vilket är från o med nu! Eller iallafall den onyttiga sockriga varinten.. ;)

Nu finns det inga ursäkter. Jag har anmält mig. Jag har antagit utmaningen. Jag har hundra dagar på mig att nå mitt mål o jag ska lyckas! Är fullpepprad av pepp, motivation o framförallt galet målinriktad!
 Dags att klottra ner mina delmål o mål.
Dags att ställa sig på vågen.
-Startvikt: 62kg
Dags att ta fram måttbandet.
-Midja: 68,5cm
-Mage: 81,5cm
-Stuss: 99cm
-Lår: 58cm
Dags för förebilder, dagsformen idag. Kommer!
Vi måste ju ha nånting att jämföra med när vi nåt mållinjen. :)

Mina mål:

- Morgonpromenad Mån-Fre.
- Kvällslöpning utomhus. Börjar med iallafall ett löppass/vecka.
- Lägg in fler/längre cardiopass i samband med styrketräningen.
- 5 träningsdagar/vecka.
- LCHF.
- Tajtas till.
- Minus 4 (?) kg. Dock är inte själva utmaningen o eftersträvan för mig att gå ner i vikt utan för mig stavas målet t a j t. (För er som inte förstår vad jag menar, på in o läs PT Philips blogg som även han valt LCHF.)
- Hitta nyttiga/bättre alternativ till godis, snacks mm. Vill slippa cravings.
- Vågen. Vart 3-4 vecka.
- Mått. Vart 3-4 vecka. (Här vill jag se resultat efter varje mätningäven om det bara handlar om millimeter!)

Här har vi det!
Hundra grymma dagar börjar från o med nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar