tisdag 27 mars 2012

Ny nivå!

Igår höjdes ribban! PBsamtliga övningar under kvällens helkroppspass! Woohoo!! 
Ett måste för att öka muskelmassan men samtidigt minska fettprocenten. Ett litet minus att jag hoppade konditionen då jag hade lite känningar i halsen. Vill verkligen inte drabbas av nåt onödigt halsont nu. Ofrivillig vila är det tråkigaste som finns! Speciellt under utmaningen!! Jag hade ju gått under.. Haha ;)


Idag känner jag inte av halsen alls så ha vart o kört ett 45minuters pass cardio 21,7km cykel intervall backe innan Cirkelfysen som jag fått med mig jobbarkompisen på! Grymt jobbigt idag o grymt kul o vi vart grymma!! ^^

Fick idag ett sms från världens bästa kusin vitamin. Hon vart lite nyfiken på LCHF o jag kan bara varmt rekommendera det! Jag har liksom inte hittat några nackdelar med det.. :) Det är gott o du blir riktigt mätt o belåten o framför allt håller o känner du dig mätt längre!  Man kan ju till o med baka med LCHF men trots det äter jag inte bakverk varje dag, lika bra ;)  Måste säga att det underlättar att ha min stöttepelare där hemma som äter min mat o till o med lagar mat i LCHF-anda :) Guld värt!! Så tack för allt hjärtat!!


Dagens lunch/middag o morgondagens matlådor. Ser nästan farligt nyttigt ut! ;)
Är iallafall Blomkål-broccolimos med fetaostbiffar o gräddsås... Nom nom!

 Jag blir såå sugen att komma in på skolan nu till hösten!! Jag känner verkligen långt in i magen att det är rätt val, det är det som jag vill hålla på med o syssla med i framtiden. O jag tror att även många andra ser det som ett självklart val för mig då det är mitt intresse. Vill man nånting tillräckligt mycket så går det väl i uppfyllelse, right?
Att ge upp finna iallafall inte med i mitt ordförråd.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar