måndag 15 november 2010

Long time no see!..

BACK ON TRACK!

Men totaltfrustrerad [!!] då träningen får ligga på is tills halsen läkt ordentligt... För ungefär en månad sedan så låg jag hemma med halsfluss o nu sen i fredags har jag fått ont i halsen igen!
Men enligt Coachen, Storebror, så är det ok att styrketräna så länge jag inte får upp pulsen, men idag har jag bara känt mig hängig o trött så det blev ingen träning då sängen lockade mer efter jobbet... Är det inte bättre tills imorgon blir det ett besök till Vårdcentralen som gäller...

Men men, utöver bacillerna o dagens I-landsproblem så ligger träningen på högsta prio då det blivit en del av min vardag den senaste tiden o så ska det också förbli!
(Jag förstår inte varför jag inte gjort detta tidigare då jag aldrig mått bättre o nu kan jag inte ens tänka tanken att INTE få träna!)
Jag kör nu 3 pass i veckan o formen är bättre än någonsin o jag blir bara mer o mer peppad av resultaten!

I LIKE!


Förra veckan blev det Kalmar o tatueringsdags hos Zeal Tattoo, hos Carro som gjorde min förra på ryggen/nacken. Denna gången blev det en svala precis under vänster nyckelben som hon själv faktiskt ritat. SUPERNÖJD! :)
Men AJ!! vad ont det gjorde! Haha
Nu blir det inga fler tatueringar... På ett tag iallafall... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar