tisdag 6 september 2011

Dessa så kallade...

...Cravings är här!



Årets Halloween-kostym kanske? Billigt om inte annat... ;)


Choklad, glass o till o med godis! Shit vilket sötsug jag fick nu!!... Visst jag kan stå emot men det hade ju vart gott! ;)

Till o med chocolate chip cookies hade vart gott nu! Nomnomnom! Haha


Om jag ska lista topp one min riktigt svaga punkt på sötsaks-fronten vinner helt klart

g l a s s e n !


Får definitivt ta o göra mig en smoothie efter löprundan för med den stillas allt! Är du hungrig så blir du mätt, är du sötsugen så försvinner det där jobbiga måste-ha-suget! Kanoners! :) Receptet på denna dundersmoothie kommer här: 1dl Frysta bär, 1/2 Banan, 1/2 Avocado, 1 Ägg, 1 skvätt lättyoghurt med vaniljsmak. Gör jag den direkt efter ett träningspass så brukar jag även tillsätta 1/2 dl Proteinpulver. M I X A ! Färdig... O så smarrig! :)


Imorgon kväll stundas det träningsdate igen o det blir på Lokomotion även denna gång då dom har öppet hus denna veckan. Kalasgym enligt mig! :) Nytt, fräsht o allmänt härlig känsla när man kommer in där... Great! :)


Ikväll då, jo då ska jag till bästis o hennes sambo o kika in deras nya palats som dom flyttade till igår. Så nyfiken! :)) Men innan dess blir det att ladda inför löprundan som väntas o komma skall! -Laddad? Njaa det kan jag inte påstå... Men det är ju så grymt skönt efteråt o det är nog mer den känslan som locka mig... Haha :)


Ha en bra kväll! Tata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar