torsdag 29 december 2011

I am...

...sambo

Googlade bildresultatet på ordet sambo, vart inte riktigt som jag tänkt mig! Haha


Anyway!... Stortrivs med sambolivet och hade aldrig kunnat förutse att det skulle vara så här löjligt e n k e l t! Rena barnleken ju... Kanske kommer? Som ett bombnedslag en vacker dag... KaahBOOOOm!! *crossing fingers*

Äh... Jag har hittat mitt smultronställe här i Kalmar, kan inte bli fel :)


"Love is in the air!


Trodde att jag skulle slippa myrorna i brallan på jobbet ikväll tack vare att jag slog nytt personbästa på löpningen idag o vart hyfsat trött men icke, här sitter jag nu o dinglar med benen, pillar navelludd, frågar vad alla andra göra, kikar slalom på tv i samma veva som jag tar emot samtal. Kanske har fått damp på senare dar? Eller så är det helt enkelt så att jag inte är van att sitta still när jag jobbar... Piece a cake! Jag vill ju ha spring i mina snabba ben! ;)


Imorgon är det fredag och sovmorgon står på schemat. Aaahh.. Lovely! Morgonpromenaden går på rutin så den skippar vi inte, ett styrkepass ska jag också hinnas med innan kvällspasset på jobbet. Sen blir det nog bara lite fredagsmys för min del då jag längtar ihjäl mig till lördag o nyårsafton! Woohoo!!

Karlskrona, here we cooooome! :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar