måndag 2 augusti 2010

Smakråd!

När man väl har gjort en tatuering så slutar det oftast med att man vill göra en till... O en till.. O kanske en till, man liksom fastnar!

Jag har i stort sett (äntligen!!) bestämt mig för min tredje tatuering o tänkte göra den på ryggraden men vad det är avslöjar jag inte här o till er som vet: SHUT UP! ;) Samtidigt har jag en annan idé som fortfarande ploppar upp lite då o då, nämligen att göra något litet precis under nyckelbenet... Vad tror ni om det?

Vad tycker du?

Anledningen att jag tvekar lite är nog för att detta skulle bli min första tatuering som syns hela tiden, typ... Vågar jag?
Man kan aldrig fundera för mycket eller för länge ang tatueringar då man faktiskt ska ha den där all the time, 24/7 forever and always o då vill man vara riktigt nöjd med den! Sen vill jag ändå, som dom flesta, att tatueringen ska vara JAG o något alldeles eget.. Tycker att dessa 3 orden passar just MIG ganska bra.. Tål att funderas på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar