söndag 19 september 2010

-Dead end of the white month-


Hell yeah!!

Den vita månaden är över o jag är supernöjd att jag lyckades med utmaningen!
(Trots det pyttelilla snedsteget en onsdag då 3 stora små stark råkade snubbla ner i den alldeles för torra strupen)

Men, the big BUT!!...
Vill man ha tråkigt, känna sig ensam, menlös o totalt utanför så är en vit månad ett självklart val men jag kommer aldrig never ever ta en HEL vit månad igen! Högst en helg eller två om jag nu känner att jag behöver en break... That's it!

Resultatet då:

Rent fysiskt känns kroppen top notch! Träningen går riktigt bra o gett snabba resultat o det ger ännu mer motivation att fortsätta som jag gjort den senaste tiden. JÄTTEKUL! :)
Psykiskt däremot är inget att jubla över... Tråk, tråkigare, tråkigast!! Som min status på Facebook idag att jag fått uppenbarelsen o faktiskt förstått innebörden med att vara bakis en söndag... Det är sjukt tråkigt att vara nykter!!
Så sant så sant!


Fast samtidigt, hade jag bara fått lite mer stöd o kanske till o med en nykter kompis så hade det hela vart liiiiiiiiite lättare.. ;)
Men man lär sig också av sina misstag o det är precis det jag gjort! Haha ;D

Denna veckan bjuds det på jobb o träning i sin vanliga ordning bortsett från fjärilarna i magen inför min lediga dag på tisdag då det är tatueringsdags! Wiie!
*Pirr pirr i magen*

Sen kommer den sååå efterlängtade fredagen då vi ska tjuvstarta Carros födelsedag med en middag ute, antagligen Nivå. Vi får ge det en ny chans efter deras flopp i somras... Haha ;) Dock blir det en lugn fredag för mig då jag ska upp kl.06 på lördag men ett par (minst två!) glas vin ska minsann avnjutas. Sen går vi ALL IN på lördag o väcker the Party Animals i oss o gör kvällen magisk! HAHAHA
Jag har till o med sparat sista slatten Captain Morgan för detta speciella moment! ;D
Kan inte bli annat än lyckat med de orden sagda! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar