måndag 13 september 2010

"Pengar rullar in som det ska, det går bra nu!"


Tro det eller ej men efter endast 3 dagars praktik blev jag tillfrågad om Vikariatet som jag nämnt i tidigare inlägg o självklart tackade jag JA med Glädje! :)

Snacka om att dom måste vara nöjda med mig... Haha ;)
Så nu är det officiellt att jag är anställd hos Systembolaget AB o det känns helt suveränt!!


Vad tycks om arbetsoutiften? Haha
( Skjortan kunde ju vart liiiite hemskare färg ;) )

Något annat kul som händer är att jag nu bokat tid för tatueringAR, eller rättare sakt, Carro som ska tatuera mig klämde in mig nästa tisdag kl 10.30 hos Zeal Tattoo i Kalmar så nästa vecka får det bli en liten roadtrip dit för att först sitta o pinas lite, sen äta något gott o shoppa lite så klart :)
O ja, det kommer antagligen bli två tatueringar på en gång då båda är ganska små så jag tänkte att jag lika gärna kunde passa på men vi får helt enkelt se hur mycket kalaset går på o har jag råd så blir det definitivt tatuering nr. 3 o 4 som jag kommer hem med! :)
(Men säg inget till Mamma eller Daddy för dom får inte veta nånting förrän det är gjort i smyg.. ;) )

*Jag vill jag vill jag vill*

Får se om jag kommer lägga ut bilder här sen men annars får ni som träffar mig o vill se resultatet se det in real life! :)

Annars flyter träningen på riktigt bra just nu även att jag stiger upp kl. o5.30 (!!) o börjar dagen med en morgonpromenad med Bounce, en rejäl frukost o sen vidare till jobbet kl. 08.00.

Efter träningsråd av The Coach Storebror så styrketränar jag bara 2 dagar i veckan nu då jag har ett program som kör igenom hela kroppen & för att jag inte tränar för att bygga muskler bli biffigare utan helt enkelt bli lite tajtare (Vilket redan gett resultat!) o i o med att jag redan rör så mycket på mig att det räcker gott o väl med det, vilket faktiskt bara är skönt då jag jobbar så mycket med kroppen på jobbet nu också. Me likie like! :)

Som rubriken: Det går bra nu... :)




9 kommentarer:

  1. Grattis! Fan va kul! :P Snacka om att känna sig uppskattad =)

    SvaraRadera
  2. Tack som faan! :D Känns riktigt riktigt RIKTIGT bra! :)

    SvaraRadera
  3. det förstår jag! Hur långt är vikariatet på?

    SvaraRadera
  4. Till en början är det till december ut men jag är näääästan säker på att det blir förlängt då det är en som är mammaledig till sista februari... MEN jag vågar nästan hoppas på lite till då hon inte ens bor i stan längre! Haha :P Men samtidigt hoppas jag inte för mycket för man vet ju faktiskt aldrig utan jag tar det som det kommer... :)

    SvaraRadera
  5. ah är det sandras tjänst? Då håller jag tummarna för dig då :)

    SvaraRadera
  6. Aa precis! Tack! Men som sakt man vet aldrig vad som händer.. :)

    SvaraRadera
  7. Duktig du är hjärtat & GRATTIS! Visste ju inget när vi fikade idag :) <3

    SvaraRadera
  8. Ojdå! Jag som trodde jag berättat! :) Fick en liten deja vu nu... Haha ;)

    SvaraRadera