torsdag 19 maj 2011

Dan före...

...Doppare-dan!



Hemligheten är nu avslöjad!!



Eller jag hoppas ni fattar bilden... Haha ;)

Det blev alltså en liten text på underarmen, väldigt enkel helt utan krimskrams o jag är supernöjd! Den tog max 10 minuter att göra så ni förstår ju själva att det inte är nåt komplicerat.. :)


Imorgon är det [äntligen!!!] fredag o jag känner mig som ett barn dagen innan julafton! Haha Jobbar heldag imorgon men ska försöka vara snabb som blixten när vi ska stänga så att jag kan ta mig till Kalmar så fort som möjligt... :)

Blir att ta pappas leksaksbil till destination Lagman 3 där jag stannar till lördag då det blir hemåt igen för veckans sista träningspass o förhoppningsvis en skön kväll med vin o goa vänner! :)

Det här känns bra alltså... Förvånandsvärt bra!! :))




Har en riktigt härlig magkänsla! ^^









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar