tisdag 10 maj 2011

Noooo...

...Mercy!



Här snackar vi alltså träningsvärk till tusen! Haha Som jag längtat efter denna känslan!...




Förra veckan kommer jag inte att skriva nånting om då den blev totalt ointressant[misslyckad?] med enbart morgonpromenader... *pust!* Men här är jag nu, nya tag o nya krafter! Lovely!




Helgen bjöd på födelsedagsfirande/1års jubileum för Fia i Kalmar. Hade grymt kul på förfesten men dock inte lika kul ute då det vart shlagertema... Urk!... Haha Men med trevligt sällskap o härliga människor blir det vad man gör det till! :) Denna helgen ska jag verkligen försöka ta en vit helg då det är välbehövligt efter de senaste helgerna som varit! Men så värt det! Haha ;)


Nu är det mindre än 6 veckor kvar till Playan med Carro o jag lägger all min fokus på träningen igen nu! Ett litet "missförstånd" [??] mellan mig o kroppen/knoppen förra veckan... Inga fler såna dumheter tack! Kommunikationsproblem kanske?


Well well, man ska inte se bakåt utan nu tar vi blicken framåt o kör på som vanligt! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar