söndag 15 maj 2011

Tadaaaa!..

Jag kan bara jag vill... ;)


Yes denna helgen vart spik[??]nykter o tack som fan Fia för sällskapet!! :))


Det blev alltså ännu en helg i Kalmar då mina favoriter på hemmaplan antagligen skulle lyckats sälja o fått med mig i träsket! ;) Så jag tog det säkra före det osäkra o flydde Karlskrona... Ganska skönt ändå faktiskt! Haha :) Men tveka inte mina vänner för ni är det bästa jag vet!
[inga namn nämnda för ni vet precis vilka ni är! :) ]




Jag är liiiiiite osäker på vilken vecka det är idag men jag tror det är #19 [??] Vet bara helt säkert att det är 5 veckor kvar till playan!! ;D




Veckans träning:

MÅN:

Morgonpromenad

Styrketräning

Kvällspromenad

TIS:

Morgonpromenad

Kondition, 5km löpning

Kvällspromenad

ONS:

Morgonpromenad

Styrketräning

Kvällspromenad

TORS:

Morgonpromenad

Vila!

FRE:

Morgonpromenad

Styrketräning

Kvällspromenad

LÖR:

Morgonpromenad

Kondition, 5km löpning

SÖN:


Vila!




Varken bu eller på träningsfronten denna veckan mer än att det har känts riktigt bra i kroppen. Vilket är skönt så klart! :) Så nu ska jag försöka ge mig på dubbelpassen igen! :)


Redan måndag imorgon igen o helgen bara försvann *poff!* som vanligt... Blir ju extra kort med tanke på att jag jobbade lördagen också men det tar vi igen den kommande helgen då jag är helledig! :)


Veckan bjuder inte på nåt speciellt spännande förrutom jobb o träning i den vanliga ordningen, o det där lilla hemliga så klart, ska kolla med storebror om han vill gå på premiären av nya Pirates of the Caribbean-filmen på onsdag, någon annan som är sugen att gå på bio med mig annars? :)

Hoppas ni haft en bra helg o mår som ni förtjänar! ;)

2 kommentarer:

  1. Om du inte ska gå med bror din så finns jag här för jag vill också se den :D

    SvaraRadera
  2. Söt du är gumman! :) Men ändrade planer då jag behöver cashen till torsdag.. ;) Men vi kan väl ta bio efter lön?? :)) Puss!

    SvaraRadera