måndag 29 augusti 2011

Det luktar...

...H Ö S T !

O det betyder att premiären av mösspåtagningen ägde rum imorse när jag skulle vandra till jobbet! Yeey! Mys! :)




O så hände det ju då en liten olycka i lördags natt... Min iphone valde att sluta funka helt o hållet så nu är jag helt utan mobil! Igen... PUST! Behöver ni mig så är det alltså Facebook som gäller just nu... Haha :) Kanske ska börja hålla med mamma lite; Jag är hopplös!... Men ska hem till daddy nu vid fem o låna hans mobil men först blir det ett stopp hos optikern! Finally... ;) Sen blir det en liten löprunda istället för gymmet då jag inte känner mig alls sugen på att lyfta tungt just idag... Vet exakt vad det beror på men det håller jag för mig själv om ni inte vill veta mina innersta hemlisar! ;) Så denna veckan blir det löpning mån-ons-fre och styrketräning tis-tors! Sounds like a plan! :)


Får bli ett kort litet inlägg idag så kommer det mer i veckan!


Catch up with you later! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar