onsdag 10 augusti 2011

Jordgubbskräm & mjölk...

...-Barnsligt gott! Trodde inte att jag gillade det men så fick jag för mig så där spontant häromdagen att jag vart sugen på just jordgubbskräm [vaddå craving?!] o det vart ju överraskande smarrigt! Mums! :)




Men får nog vara lite försiktig med det för det är ju inte direkt det ultimata mellanmålet... ;)


För övrigt så är det dags att vända blad o lägga nytt träningsprogram. Behöver något nytt som utmanar musklerna på nytt!



Känner att träningen den sista tiden inte riktigt gett mig det jag är ute efter.. Antagligen för att jag nu vant musklerna vid mitt nuvarande träningsprogram o det är så fel fel fel fel!!





Jag vill ha rejäl träningsvärk, jag vill att det ska kännas, svida o till o med värka! Underbart!!
O det vart ett bra tag sen jag kände att jag knappt kunde gå ner för en trappa normalt eller att sätta mig ner på en stol utan att se ut som gammelfarmor i snigelfart...


Jag ska tillbaka dit nu!



O för att krydda det hela lite extra så ska det nu även läggas på den obligatoriska kvällspromenaden utöver morgonpromenaden+träningen [varannandag styrketräning/kondition]

Det blir bra detta! :)


Nu ska jag bara planera programmet i hitta lite inspiration... :)



Tanken är att jag ska sätta igång med detta nästa vecka men jag kunde inte låta bli att tjuvstarta lite med de nya "rutinerna" i förrgår o det vart ju självaste balders ballar att jag ska lyckas pricka in en nära-döden-upplevelse o taijma in monsunregnet o åskan[!!] [som jag är livrädd för!!] så det blev ett personbästa på den rundan.. Haha


Så så ser själva tankarna om träningen ut just nu! För er som bryr er... ;)


Annars är allt som vanligt... Sista veckan med det helt fantastiska sommarschemat nu o det tar emot lite att veta att från o med måndag så är jag tillbaka till det gamla schemat med korta dagar 6 dagar/ vecka [oftast].. Sådär kul... Bye bye sovmorgnarna!

Nåt positivt är att det bara är 3 veckor kvar tills chefen är back to work!

Oh yes jag räknar ner! Haha ;)


Är ledig idag så är i Kalmar [såklart ;)] o egentligen står det styrketräning på schemat men då jag inte har börjat på Friskis o Svettis än så får jag nöja mig med en löprunda så får jag ta styrkan imorgon istället!

That´s it folks! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar