tisdag 23 augusti 2011

-P A N G!-

...O där gick startskottet!

Smygstartade i o för sig redan förrförra veckan då jag inte kunde hålla mig... ;)


Jag o dealen som jag skrev om tidigare kommer väl överrens o jag tror vi kommer klara detta alldeles galant! Känner mig redan lite tröttare i kroppen o efterlängtade träningsvärken har jag fått känna på nu de senaste veckorna o nu börja den minsann smyga sig på igen... Me likie like big time! :)



Löparoutfiten by night...

Förrförra veckans [smygstarten] träningsupplägg såg ut så här:


32



MÅN: Morgonpromenad-Styrketräning-Löpning



TIS: Morgonpromenad-Löpning



ONS: Morgonpromenad-Löpning-Kvällspromenad



TORS: Morgonpromenad-Styrketräning-kvällspromenad



FRE: Morgonpromenad-Löpning



LÖR: Morgonpromenad



SÖN: Officiella [viktigt!] VILO-dagen!



Blir ju något mer intensivare med den nya dealen o so far ser det ut så här;


Förra veckans träning:


33


MÅN: Morgonpromenad-Styrketräning-Eftermiddagspromenad


TIS: Morgonpromenad-Eftermiddagspromenad varvad med löpning-Löpning


ONS: Morgonpromenad-Styrketräning-Eftermiddagspromenad


TORS: Morgonpromenad-Löpning-Kvällspromenad


FRE: Morgonpromenad-Styrketräning-Kvällspromenad


LÖR: Morgonpromenad


SÖN: Vilo-dag!



M O T I V A T I O N - Stavas det!


Plus V I L J A N så är detta absolut inga problem för mig att klara denna deal för jag har en härlig blandning gott o blandat av både det ena o det andra! :)



34


MÅN: Morgonpromenad-Styrketräning-Kvällspromenad


TIS: Morgonpromenad-Eftermiddagspromenad-Kvällslöpning [då det är så varmt idag!]


ONS: Morgonpromenad-Styrketräning-Eftermiddagspromenad


TORS: Morgonpromenad-Kvällslöpning-Kvällspromenad


FRE: Morgonpromenad-Styrketräning-Kvällspromenad


LÖR: Morgonpromenad


SÖN: Vilo-dag!




Looking good o jag följer planen punkt o pricka! :)





Skulle vilja rekomendera sport-bharnas Rolls royce till alla er chicas som tror att ni har bra stöd under träning! Jag har inga stora melonas men efter att ha klickat hem en sån här så kommer jag aldrig använda någon annan sort. Vilken skillnad säger jag bara! O så är det en fördel att den är snygg också... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar