onsdag 31 augusti 2011

Känns inte...

...helt hundra!..


O det har det inte gjort alls denna veckan so far... Ont i magen, halsbränna o en slående trötthet... Vart kommer detta ifrån nu då? Frustrerande om inte annat! Visst, har haft lite strul med kistan som har lett till känslan som en uppblåst elefant men trodde det berodde på my addiction ;) Shame on me! :P Får hoppas att det känns bättre snart, typ nu för det är tråkigt att inte kunna ge allt på träningen! O imorgon kväll efter jobbet är det träningsdate med sötaste Jessica på jobbet! Det ska bli kul! :D


Kan ju avråda vem som helst att styrketräna magen när man har halsbränna! Fy f*n!... Höll bokstavligen på att kräkas! Så träningen känns sådär just nu faktiskt... Ska testa att ta en liten löprunda lite senare, annars får jag nöja mig med en extra promenad idag.. Right? Direkt efter jobbet idag lånade jag daddys bil o tog med mig Bounce till Bastasjö o gick en timmes skön skogspromenad... oOoh vad det är härligt! O inte minst sagt Bounce älskar det! :)

Ikväll sen blir det muskväll med mina finaste tjejer Carro o Fia. På tok för längesen vi gjorde nåt sånt tillsammans alla vi tre... På tok för längesen vi över huvudet taget umgicks alla vi tre! Haha :) Den oslagbara trion... ;)




Annars då? Jodå jag saknar ihjäl mig efter V! Nåt så galet... Gaaaah!! Detta är inte min grej att inte ses nånting i veckorna alltså.. Ska bli skönt när det blir ändring på det! Snart hoppas jag!! :)


På måndag är chefen tillbaka från semestern... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar