tisdag 11 mars 2014

I have a crush!

 
 
I´m in love in my Nike air max! :D
De är såå fina o sköna o väger typ ingenting. Trodde att de skulle vara lite tunga då de ser lite klumpiga ut men nej, de är easy breasy super light! :) Fick blir premiären igår när det vart så fint väder ute. Helt underbart!
 
 
Uppvikta brallor, skinnjacka o solglasögon -Ja då är det banne mig vår! :D Har dock hört på flera håll nu att det ska bli kallare igen till helgen men det väljer jag att inte tro på just nu. Haha :P Det tror jag förens jag ser det! ;)
 
Igår hade jag en superskön ledig måndag. Morgonpromenad, träning med Mia o hennes lillsis, en sväng ut på Hansa o stan för lite shopping o njuta av solen o sen bara vara ledig.. :) Passade på att spendera mitt presentkort på Intersport som jag fick av brorsan i julklapp. Blev ett par träningsslappbrallor o en ny träningsväska. Har nu tagit steget o vuxit ut min ryggsäck som jag haft i alla år.. Haha ;)
 
Så idag vart det jobb igen. Som vanligt. :) Har dock känt mig väldigt trött idag men jag tror att det beror på att det vart så lugnt på jobbet hela dagen. Föredrar lite fart o fläkt så att man inte hinner växla ner.. :P Eller, lagom är väl bäst på jobbet egentligen.. ;)
Kvällens träning vart bara lite inomhuslöpning5km o sedan några magövningar. Hoppas på träningsvärk i kaggen imorgon! Haha ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar