söndag 2 mars 2014

Veckans träning

 
Vecka 9
 
MÅN: PW
Pass ett: Styrka triceps/axlar/mage
+
Gruppas IW
Pass två: Gruppass Flex/Intervall
 
TIS: PW
Styrka ben/rumpa
+
Gruppass Jympa
 
ONS: PW
Inomhuslöpning 5km
+
Styrka biceps/rygg + Chinsövning
 
TORS: PW
Vila!
 
FRE: PW
Styrka triceps/axlar
+
Gruppass IW
 
LÖR: PW
Inomhuslöpning 5km
+
Styrka ben/rumpa/mage
 
SÖN: Vila!
 
 
Det går hur bra som helst att träna som jag brukar med LCHF o jag märker att kroppen svarar bättre än på länge. Jag äter när jag är hungrig o äter mig riktigt mätt. Blir som vanligt tre stora mål om dagen o ibland mellanmål eller inte. Beror helt på hur hungrig/mätt jag är. Så här enkelt har jag aldrig tyckt att det varit med att äta bra o rätt. Jag tror att det beror på att jag är så mycket mer påläst om LCHF denna gången. Nu satsar jag stenhårt med att komma till mitt livs form. Målet är att komma tillbaka till sommaren 2012. Minst! ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar