söndag 9 mars 2014

Veckans träning

 
Vecka 10
 
MÅN: PW
Styrka biceps/rygg + chinsövning
Kondition 30min (15min crosstrainer + 15min cykel)
 
TIS: PW
Styrka triceps/axlar
Kondition 30min Crosstrainer
 
ONS: PW
Utomhuslöpning 6km
 
TORS: PW
Styrka ben/rumpa/mage
Kondition 30min (15min crosstrainer + 15min cykel)
 
FRE: PW
Vila!
 
LÖR: PW
Inomhuslöpning 10km
 
SÖN: PW
Gruppass Spinning intervall/pyramid
 
 
Just go with the flow!
känner jag nu o så kommer jag fortsätta att köra.. :) Inte som en död fisk som följer strömmen men däremot har jag min kappa rätt mot vinden för det går precis som jag vill.. :)

 
Spinningpasset med Mia idag gick hur bra som helst o vart precis hur jobbigt som helst. Som det ska va! ;) Men nu är jag rejält trött i benen vilket jag känner av nu när jag springer upp o ner från tvättstugan.. Haha :P
Blev ingen tacos igår så det tar vi idag istället. Yam yam! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar