söndag 2 mars 2014

Girlsnight!

 
Vilken lyckad kväll det blev igår hos Fia! :)
 
 
Jag ska verkligen försöka ta mig tid o unna mig fler såna här tillfällen. Är ju hur kul som helst o det ger såå mycket. Mycket tjejsnack, god mat o många härliga skratt som kommer förlänga mitt liv till snart en evighet o så är risken stor att det blir en del alkohol. Kanske inte för alla men jag är tyvärr den som gärna fyller på glaset så fort det är tomt o igår gick det snabbt att komma upp i lyckoruset o den glada prick man annars är (eller försöker vara) blir en väldigt stor glad prick! Haha :)
Tack alla tjejer för igår!

Riktigt så här illa är det inte idag.. ;)
 
Men magen protesterar aktivt idag o jag vågade inte ens chansa o peta i mig lite frukost hos Fia utan tog det säkra före det osäkra. O jag är glad att jag gjorde det! En bakfylla kan jag klara av men när magen känns som att den är ut- o in är skitjobbigt! Fast idag är det inte lika illa som det varit tidigare gånger o jag har faktiskt inte lika ont. Dock har det blivit soffan från det att jag kom hem o här kommer jag också att stanna då jag inte velat gå utanför dörren tack vare magen.
 
Middagen står nu i ugnen o det bjuds på lasagne. LCHF-vänlig för min del o vanlig till sambon. Victor är borta i Trelleborg o på väg hemåt. Hoppas vi ses nånting innan jag kryper ner för dagen så att man är så pigg det bara går efter en sån här helg. ;) En ny vecka kommer med lite nytt då jag ska hem till Karlskrona tisdag till fredag o gästjobba på Forex. Ska bli jättekul men såklart är det lite pirrigt också.. :) O trots att jag är hemma så ska jag försöka att inte lägga träningen helt åt sidan utan försöka hålla igång. Får se hur jag lyckas med detta då jag också vill hinna träffa några av de jag saknar mest! :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar