lördag 19 mars 2011

Äta-sova-jobba-träna

... Precis så har min vecka sett ut!


Inget spännande över huvudet taget... Det har tagit emot lite att träna denna veckan men det är enbart tack vare dom långa arbetsdagarna det blivit. Har fått hoppa in lite extra då stackars Åsa ligger hemma sjuk... -krya på dig!-

Man blir lite opepp när man stiger upp 05.30 om dagarna o jobbar från 08-18.20 [19.20 på torsdagar!] o jag tappar lätt motivationen lite faktiskt... Men jag kan ändå inte klaga över veckans träning då jag inte låtit bli något pass o det är jag såklart nöjd över! Men jag ska tillåta mig en VILO-dag imorgon för dagens konditionsträning gick inget vidare... Tanken va att jag skulle köra en 5km-löpning men fick så löjligt ont i benhinnorna att jag fick gå över till Crosstrainern o det gick väl sådär... Jag känner mig riktigt trött o tung i kroppen så imorgon blir det att vila upp mig ordentligt så att jag är redo för en ny vecka på måndag! -Ladda ladda LADDA!- :)




Veckans träning:

MÅN:
Morgonpromenad
DUBBELPASS:
Styrketräning + Konditon, 30min Crosstrainer intervaller
Eftermiddagspromenad

TIS:
Morgonpromenad
Kondition, 45min Crosstrainer intervaller
Eftermiddagspromenad

ONS:
Morgonpromenad
DUBBELPASS:
Styrketräning + Kondition, 30min Crosstrainer intervaller
Kvällspromenad

TORS:
Morgonpromenas
Vila!

FRE:
Morgonpromenad
DUBBELPASS:
Styrketräning + Kondition, 30min Crosstrainer intervaller

LÖR:
Morgonpromenad
Kondition, 15min löpning + 20min Crosstrainer intervaller
Eftermiddagspromenad

SÖN:
Vila!

That's it!


För att dela med mig av lite mer onödig information så är det min andra nyktra helg i rad nu! Har i o för sig sina anledningar... Eller ja, bara första helgen i o för sig, denna helgen orkar jag helt enkelt inte... Trött, trött o trött!

Helt klart skönt men nu "längtar" jag faktiskt lite efter att gå ut [om man kan längta till utgång i Karlskrona??! Tveksamt... Haha]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar