söndag 20 mars 2011

Söndag....

... Min officiella VILO-dag!


Men inte idag som jag hade bestämt för jag vaknade alldeles för pigg idag, solen skiner o jag är L-E-D-I-G!

Så jag bryter mot mina egna regler o kör ett träningspass i eftermiddag, dock blir det bara ett vanligt enkelpass så ingen konditon utan bara styrketräning! Men nåt jag stör mig på är att gymmet inte öppnar förrän kl.14.00! Why??..

Morgonpromenaden är avklarad, gröten [en söndag?? JAG VET!] ligger i magen o just nu sitter jag här o klottrar... Till skillnad från förra söndagen hoppar jag att testa på det där med Svensson-frukost [det vill säga mackor, yoggi/fil, flingor mm.] denna gången efter att ha lyckats proppa i mig åtta[!!] smörgåsar så mådde jag inte särkilt bra efteråt... Haha O förra söndagen blev det även en spontantripp till Kalmar där jag hälsade på Fia där jag åt ytterliggare 1 1/2 fralla... Mådde pyton! Haha
Man lär sig då nåt nytt varje dag ;)
-
Hur ser dagens planer ut då?...
Jo, jag tänkte åka ut till Amiralen där Intersport hade nyöppning nu i veckan o fynda lite. Fick ju ett presentkort i julas som jag måste nyttja o vad ger inte lite extra motivation än nya träningskläder?! :)
O det är Carros jobbhelg så jag ska passa på att hälsa på henne när jag ändå är där ute... :)
Sen efter den lyckade [hoppas jag!] shoppingen blir det gymmet o sen en liten eftermiddagspromenad då jag måste passa på att ta till vara på det fina vädret!
Ett annat mission jag har idag är att jag ska inhandla hårfärg o se om jag kan få bort rödtotten o få till en någolunda ljusare nyans på håret. Jag vill inte se hur så här! Haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar