onsdag 30 mars 2011

Går på reserverna...



Till o med chefen har nu frågat o påpekat ett par dar att jag ser trött ut! O jag är riktigt trött!... Måste fixa det här med sömnen snart så att jag inte går in i dom gamla banorna igen. Funderar på att kanske ta en löprunda lite senare ikväll bara för att bli lite extra trött... Det ha vart lite knas det senaste dagarna då jag typ kunnat somna utan att vara trött men när jag väl känner mig helt slut i hela kroppen, från topp till tå, så kan jag bara inte somna... Knas!
Kanske har fått en släng av sömnsjukan/damp av svininfluensavaccinet man tog förra året?! Haha

Klockan är snart 3 o jag har hunnit jobba, träna o i stort sett kommit halvvägs med min To-do-list som är att få väck det där monsterberget av tvätt á la disk! Fattar inte hur jag kan ha sparat på mig så mycket disk denna gången! Haha Ni som vet hur jag bor vet att det är ganska Compact living som gäller o jag har absolut ingen plats för disken förutom i dikshon o jag måste ha aktiverat mina pussel/packa åsnan/arkitekt/rubisk kub-hjärnceller för att lyckats bygga upp detta berg av disk! Haha Ingen som ställer upp som min personliga butler idag?? -pleeeeeease!- :P

[ersättning utlovas!]



Hade absolut inte haft nånting emot att ge mig den där äkta Gerard Butler på bilden nedan! ;) Då hade jag gjort min To-do-list med nöje!! :D



Lika bra att få allting gjort så att jag kan ge mig ut på en skön långrunda med hunden sen!


Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar