måndag 28 mars 2011

Josie goes...


... Solo!

Känns fortfarande lite sådär men va kan man göra mer än att bara va? Det är ju fortfarande ganska färskt... Igår när vi kom hem efter en helg i Oslo så kände jag mig för första gången riktigt ensam då pappa hade kidnappat Bounce så jag vart helt lonely... O det kändes!


Men det känns som att tack vare denna helgen med underbart umgäng, bästa tjejerna i världen, så ligger inte längre självförtroendet o självkänslan på bottens botten utan jag börjar sakta men säkert växa o ta mig upp igen... O ni vet hur nervös jag vart för att komma ut i världen tillbaka on the market men det vart ju inte så farligt! Ganska kul faktiskt... Det är ju verkligen att bara va! Jag är ju så sjukt ovan efter att ha vart i förhållande de senaste X-antal åren men jag tyckte att jag klarade mig ganska bra ändå! Även att vi aldrig kom ut utan festen fastnade hemma vilket visar hur galet kul det vart!... TACK mina fina vänner för att jag har er! :)

O det känns lite extra bra nu också när jag fått ordning på håret efter mitt trappra försök att få det ljusare hemma! Haha :)

Så nu kan jag meddela världen att jag är askblond o det ser förjävla bra ut om man jämför! ;)

Tog bara fyra timmar hos frisören.... Haha


Denna måndagen har annars vart en riktig skitdag om man får lov o vara lite pest eller kolera då jag haft så sjukt ont i magen, troligen efter all skit vi åt på hemresan igår... Godis hit o godis dit, en korv där o en till korv!.. Bläää... Så idag har träningen blivit lidande då jag inte lyckats äta mer än frukosten tidigt imorse o orken inte riktigt räckt till... Skit också!... :(

Men för att vända det negativa till det positiva så hoppas jag på att få lite extra energi imorgon o kunna köra ett lite extra bra dubbelpass med styrketräning o kondition! :)

Denna veckan bjuder inte på mycket mer än jobb, träning o lite måsten som måste bli gjorda då jag dragit ut på det i säkert tre veckor nu... Operation Storstädning!... Jisses vad det ser ut här hemma... Haha Men jag har fått ett litet ryck också o vill rusta upp lägenheten lite, bland annat att tapetesera hallen/köket, nya möbler hit o dit, ny soffa hade jag gärna velat ha! :D Jaa önskelistan kan bli lång om jag vill... :P Men vi börjar med storstädningen imorgon då den inte blev av idag... :)


Imorgon är det ju tisdag o det innebär ju Desperate Housewives! YEEY!! Det enda som jag faktiskt följer på tv... O det bästa är att Carro o Filip bjuder på middag imorgon innan showen börjar sen blir det gotte med dipp o grönsaker! MUMS! :)


O jag längtar redan till helgen då jag bjudit in mig själv hos Fia i Kalmar [vilket jag inte tror att hon har nånting emot... :P] så där blir det lite kvalitetstid o fest! Nice!










6 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag var så stark som du, vill också kunna hitta känslan att bara vara nu när man är "on the market" :) Men man blir lite peppad när man läser det du skrivit! Är även nyfiken på håret ditt!! :D Puss på dig <3

    SvaraRadera
  2. Tack Maddie! Jag försöker så gott jag kan även att det är tufft ibland.. Även jag har mina dippar men när dom väl kommer så försöker jag tänka positivt, även att det känns omöjligt ibland! Jag är glad att jag har dig! <3 Håret ser såååå mycket bättre ut nu, gått med utsläppt hela dagen... Haha ;) PUSS!

    SvaraRadera
  3. Jag har absolut inget emot att du bjudit in dig själv baby ;) // sofie

    SvaraRadera
  4. Haha -Pheeeeew- Vilken tur... ;)

    SvaraRadera
  5. Du e grym!!!! Glöm inte det!!!! ;)kram

    SvaraRadera