onsdag 16 mars 2011

Kvällsträning...

...är inte min starka sida!...
För då har jag hela dagen på mig att gnälla o dra mig för att träna men samtidigt vet jag att det kommer sluta med att jag tar mig i kragen o kilar till gymmet. Men idag tog det faktiskt emot rejält då jag har sån underbar träningsvärk i benen så jag trodde faktiskt inte att jag skulle orka gå o träna efter jobbet... Samtidigt som jag bestämde mig för att inte gå till gymmet så kom jag ju på att jag har bestämt mig för att ta en VILO-dag imorgon o då hade jag ju inget väl än att bita ihop! ;)
O nu sitter jag här i soffan, rejält trött efter ett tungt o hårt styrkepass plus kondition PLUS kvällspromenad med Bounce! Ibland överraskar jag mig själv... Haha
Det ska bli skönt med vilo-dag imorgon... :)
-
Förövrigt så har jag idag bestämt mig för att sluta sura o vara så butter för jag känner inte riktigt igen mig själv just nu... Som jag skrev i tidigare inlägg; Vad saknar jag egentligen??
Jag får helt enkelt göra det bästa av situationen o jag orkar inte med massa lustigheter för det är inte heller JAG!
Så därför får jag helt enkelt deal with it...
-
Kommande helg blir lugn då jag är fattiglappen själv just nu efter att ha bokat biljetter till Oslo nästa helg! *YEEY* Ska bli så j-a awesome kul!! O sen har jag o Carro betalat handpenningen till Turkiet som vi bokade förra veckan...
Carro, jag räknar dagarna!! :D -check check check!!-
-
Tur man har nåt kul att se fram emot för det underlättar faktiskt vardagen lite... :)
O så skulle jag vilja visa min uppskattning till mina alldeles fantastiska arbetskamrater som jag är så mäkta stolt över efter [innan också så klart men lite extra nu! ;)] att chefen berättade en kul liten grej på jobbet idag!
-G-R-Y-M-M-A-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar