onsdag 23 mars 2011

The Walking Dead...

...Kunde inte beskriva mig med bättre ord härom morgonen!

Jag vart sååå trött... Haha Vet inte hur ja såg ut egentligen o speciellt inte med min slående likhet just nu med Gurkan i Big Brother! Haha ;D
Lönen har aldrig vart så efterlängad som nu o det första jag ska göra på måndag efter jobbet är att kila in på en Drop-In frisör o fixa ruffset för så här kan jag minsann inte gå runt o se ut! :D





Som vanligt har jag än en gång kollat på fel schema o trott att jag jobbar halvdagar denna veckan men som vanligt är det nästa vecka! Haha Sorry Carro... ;)
Men imorgon är det sista jobbadagen för veckan, dock väldigt lång [8-19.20] men whatever, o direkt när jag slutat måste jag springa bort till gymmet o köra veckans sista träningspass! Faan vad skönt!! :)
För på fredag morgon bär det äntligen av till Oslo o hälsa på brudarna! Ska bli så förbannat kul!! :)

O på fredag är det även exakt 3 månader tills Carro o jag ligger på playan o steker, solar o bara a det riktigt j-a gott!
oOoh vad jag LÄNGTAR!!


Lite smått panikslagen när det gäller bikinin?
Njaaa inte direkt... Mer att jag MÅSTE köpa ny-a då dom jag har inte är direkt användbara längre o inte speciellt snygga heller för den delen...
Vart kan man beställa bikini redan nu? :)

Kanske ska lägga upp veckans träning redan nu istället för på söndag så att jag har det gjort?...

Träning V.12

MÅN:

Morgonpromenad

Kondition, 5km löpning/ ca. 30min

Kvällspromenad

TIS:

Morgonpromenad

DUBBELPASS: Styrketräning + Kondition, 30min Crosstrainer intervaller

Eftermiddagspromenad

ONS:

Morgonpromenad

Kondition, 45min Crosstrainer

Kvällspromenad

TORS:

Morgonpromenad

DUBBELPASS: Stryketräning + Kondition, 30min Crosstrainer

Kvällspromenad

FRE:

Morgonpromenad

VILA!

OSLO!

LÖR:

VILA!

OSLO!

SÖN:

VILA!

OSLO!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar