söndag 6 mars 2011

Träning V.9

Hallooo!


Är dålig på att blogga just nu... Har inte direkt nåt vettigt o skriva o sen räcker inte tiden riktigt till känns det som ibland! Haha :)
Vem bestämde att dygnet bara skulle ha 24 timmar??...


Träningsresumé:


MÅN:
Morgonpromenad
Kondition, 45min Crosstrainer
Eftermiddagspromenad
Styrketräning
TIS:
Sjuk! [o skit sur för att träningsplanerna ändras! Grr!..]

ONS:
Morgonpromenad
[i hopp om att jag skulle må lite bättre o kunna jobba... Icke!..]
Eftermiddagspromenad
[dock i väldigt lugnt tempo!]

TORS:
Morgonpromenad
Dubbelpass!:
Styrketräning plus Kondition, 45min Crosstrainer

FRE:
Morgonpromenad
Kondition, 45min Crosstrainer

LÖR:
Morgonpromenad

SÖN:
Vila!

Äntligen börjar det bli ljusare om morgnarna! Yeey!! Bilden är tagen runt 06.30 tiden...

Jaaa... Det blev ju inte riktigt som jag planerat för veckan tack vare det där lilla infallet att bli sjuk 2 dagar... Kändes lite jobbigt då jag kände mig som en strandad val efter Stockholmsveckan... Men men, nu är jag äntligen tillbaka där jag vart innan alla fikapauser...

Kort up-date men jag orkar inte just nu! :D

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar