lördag 6 juli 2013

Andra semesterveckan

 
Imorse stod det ett spinningpass planerat men fick hoppa det efter att ha vaknat med känningar i halsen. Vågar inte chansa nu när man ska resa utomlands o allt. Onödigt o dra på sig nåt. :)
O jag tror de där känningarna kommer av tvärdraget som vi har i lägenheten. Blir så klibbigt o varmt annars..
 
Träningsresumé V.27
 
MÅN: Morgonpromenad
Pass ett: Styrka biceps/rygg + 30min kondition crosstrainer backintervaller
Pass två: Gruppass HIT
 
TIS: Morgonpromenad
Pass ett: Styrka ben/rumpa + ca. 30min kondition =11min inomhuslöpning 2km, 15min crosstrainer backintervaller, dryga 4min riddmaskin 1000m
Pass två: Gruppass spinning
 
ONS: Morgonpromenad
Pass ett: Styrka triceps/axlar + 30min kondition crosstrainer backintervaller + dryga 4min roddmaskin 1000m
Pass två: Gruppass IW
 
TORS: Morgonpromenad
Styrka biceps/rygg + 30min kondition =20min crosstrainer backintervaller, 10min cykel intervaller
 
FRE: Dubbelpass: Styrka ben/rumpa + 30min kondition crosstrainer backintervaller + Gruppass HIT
 
LÖR: Vila!
 
SÖN: Vila!
 
Skulle egentligen velat köra milen någon dag denna veckan men det har inte blivit av...
Fast det har vart två veckors grym träning o nu ska det sista fixas för resan mot playan med hjärtat! Lätt att man förtjänar det nu! ;)
 
Hasta la vista! ;D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar