fredag 28 februari 2014

Tre veckor...

 
Ungefär så läng tid tog det för kroppen att komma tillbaka till den formen som den hade innan jag blev sjuk o en dryg återhämtningstid därefter.
 
 
Här är jag nu, tre steg bak - två steg fram. På god väg till formen som är mitt mål. Rent viktmässigt ligger jag 0,2kg mindre än innan jag blev sjuk så det är liiiiite bättre i alla fall. Det är det lilla som räknas! Haha ;) Sen vet jag inte om jag nu gjort en lite idiotisk grej egentligen.. Vero Moda mitt i stan ska stänga o rear ut allt i butiken så jag har varit där fyndat lite. En tröja, en kjol, ett skärp o ett par byxor för 180kr. Helt ok! ;) Nu är det så att byxorna är en/två storlekar för små.. Där har vi det idiotiska! Haha :P Men det är såå snygga o såå min stil o med rätt tillbehör så är det såå jag så jag vart bara tvungen att köpa dom. O jag vet ju att med min målform som jag siktar efter så kommer dessa sitta som en smäck som småningom. O det ska bli kul att få visa det också.. :) Ska fixa förebilder så att jag kan visa på riktigt sen. För de går verkligen inte ens att knäppa nu! Haha ;D
 
Idag slutade jag redan 15.30 vilket typ aldrig händer mig då jag har mitt fasta schema med fasta tider. Det vart skönt att få sluta när det fortfarande vart ljust ute o jag kan absolut tänka mig att sluta lite tidigare lite oftare, just sayin! ;)
Cyklade direkt bort till Friskis för atr råga bot på denna träningsvärken o det har faktiskt hjälpt att rör på sig tycker jag. Idag vart väl första dagen som jag kan röra mig utan att ge ifrån mig massa konstiga ljud o gnissel.. :P På gymmet blev det ett styrkepass triceps o axlar. Veckans andra faktiskt. :) Sedan vart det en timmes IW innan jag cyklade hemåt o slängde ihop nyttopizza. Smarr! :D
 
O jag har hunnit med en massa annat också. Kan vara för att jag vart ensam hemma o inte alls hade soffmoodet inställt så jag fixade bland annat disken o lite smått o gott här hemma. O gjorde en ny laddning med müslicrunch så jag vet redan nu vad det blir för frukost imorgon.. Haha :P
Men nu har jag äntligen fått sällskap av hjärtat så nu tar vi o kör fredagsmys de sista timmarna innan det är läggdags. :)
Soffmoode - ON!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar