söndag 27 februari 2011

www.bakis.nu/soffläge

Long time no see! :)


Stockholmsveckan [tredagars kursen] vart otroligt kul o lärorik o jag har fått många aha-upplevelser o insett, eller kanske mer att jag tror, att man aldrig riktigt kommer kunna lära sig ALLT vad Systembolaget har att erbjuda... Men attas så kul det är!! Jag vill lära mig mer o jag vill kunna så mycket NU! :)


Ingen mening att skriva upp förra veckans träning då det bara vart träning i måndags o tisdags... Känner mig något fluffig nu efter all fika o goda maten som vi fick under kursen!... Aj aj aj... DÄRFÖR så kommer denna veckan bli galet intensiv på träningsfronten men jag har bara mig själv att skylla! :)



Kommer lägga in extra träning nu på kvällarna som antingen kommer bestå av simning eller löpning så det är inte mer avancerat än så... Kankse kanske KANSKE ett extra konditionspass på gymmet om det finns tid till det men det känns som lite overkill... O jag vet mycket väl att kompensationträning inte funkar men jag gör detta enbart för min egen skull så att jag ska få tillbaka den där sköna känslan i kroppen igen.. Bort med "fluffet" o tillbaka till... Hmm... Satisfaction! :)



Idag är det vecko[bakis]dagen Söndag o visst är man lite sliten! Men inte så värst bakis utan mer trött... Statt hade nypremiär igår o jag ska erkänna att det vart längesen jag hade så kul ute! Verkligen jättelyckat! :) Härlig stämming, bra musik o framför allt sköna människor... Hoppas nu att Statt håller sig kvar så att det finns ett ställe värt att gå till när man ska ut... :)


Nu blir det ut med hunden en kortis så att man kan gå o lägga sig o ladda inför morgondagen! Längtar som bara den för jag är så taggad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar