tisdag 19 april 2011

25-åringen VS Barnrumpan

Detta är absolut en av mina dåliga sidor!.. [som man så gärna inte viftar med]


Igår hoppade jag måndagens dubbelpass på gymmet då det blev en heldag på jobbet istället för en kort plus att jag inte riktigt känt mig på topp. Trött, hängig o känslan av febrig [men tror inte jag haft nån feber?] Lite allmänt "vissen" kan man säga... O för att toppa all är jag även fruktansvärt gnällig o kinkig för att jag missar träningen!... Valde att skippa dagens träning också så att inte krassligheten blir värre...



Onödigt att locka fram den rabiessmittade Cujo[sie] ;)
Härliga egenskaper man kan stoltsera med! Eller inte... Haha


Nu hade jag velat ha nån att krama om o som kliar mig på magen/ryggen... Haha

Det hade ju känts så mycket bättre då! :)

Nää nu ska jag ladda om o försöka, eller nej, jag ska ta nya tag imorgon genom att bara fortsätta att gassa i solen på daddys balkong o så hoppas vi på lite grillning med bästaste Carro mfl ikväll innan Desperate Housewives! :)


Creative diem!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar