söndag 10 april 2011

Ledig helg...

...Men ändå så slutkörd! Känner mig lite "trasig"... Haha Självförvållande? Javisst! ;)

Kanske dags o inse att jag inte tål så mycket alkohol som jag tror att jag gör! Men kul har jag haft o då är det ju faktiskt värt det... Härliga vänner o nya människor, utgång på hemmaplan [hade alldeles för höga förhoppningar! ;) ] Ska försöka börja köra varannan-helg-metoden igen som jag gjorde innan o man mår faktiskt mycket bättre av det!

[skönt o slippa vara bakis varje måndag också! Haha ;) ]

Så jag startar detta från o med nu så nästa helg blir det coollugnt! Har redan planer då det blir Kalmar o bästaste Fia! God mat o dryck o med massa mys! -efterlängtat!!- ;)


Träning V.14


MÅN:

Morgonpromenad

Styrketräning

Eftermiddagspromenad


TIS:

Morgonpromenad

Kondition, 45min Crosstrainer intervaller

Eftermiddagspromenad


ONS:

Morgonpromenad

Styrketräning


TORS:

Morgonpromenad

Kondition, 45min Crosstrainer intervaller

Eftermiddagspromenad


FRE:

Morgonpromenad

Styrketräning


LÖR:

Morgonpromenad

Kondition, 5km löpning

Eftermiddagspromenad


SÖN:

VILA!


Denna veckan körde jag bara enkeltpass o det har gjort mig riktigt gott känner jag då träningsmotivationen inte riktigt vart på topp. Men nu är det slut med det o från o med imorgon blir det dubbelpass igen, det vill säga styrketräning och kondition! *Yeey!!*


Det är alltid lika omotiverat att tänka på kommande veckas träning en söndag när man fortfarande är bakis när klockan är 8 på kvällen! Haha Skärpning! :)


Men nu kör vi all inträningsfronten o får igång de underbart härliga glada endorfinerna i hela kroppen!!


KÄMPA på nu!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar