onsdag 13 april 2011

-Svordom!!!-




oOoh jag blir t-o-k-i-g!!

F-n också...


Igår hade jag verkligen en perfekt träningsdag! Körde först ett konditionspass på gymmet, blev 5km löpning. Sen på eftermiddagen hade jag löjligt mycket överskottsenergi så då fick det bli premiärlöpet utomhus med Bounce, Trossö-runt. Är väl drygt 4km kanske?... Gick verkligen skitbra! :)


Men[!!]


Jag har lyckats sträcka mig eller fått någon känning i muskelfästet precis under vänster revben så det gör så satans ont så fort jag kommer upp lite i tempo när jag går. O nu tycker jag det börja kännas lite på sidan av ryggen o då rör jag mig inte ens! Lägg av...

Inget dubbelpass idag då det kändes alldeles för mycket att ställa sig på Crosstrainen så det blev ett vanligt styrkepass, gick jättebra konstigt nog då jag trodde det skulle göra för ont.

Oh vad sur jag blir när träningen blir begränsad!!


Idag är jag lite bitter... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar