söndag 24 april 2011

Impossible...

...Ingenting är omöjligt!

Skulle jättegärna vilja använda det uttrycket nu, men man kan inte alltid vara på topp... Vilket jag fick känna på igår!

Fick mig en rejäl downhill [kom från ingenstans!] igårkväll efter att jag kommit hem från en utekväll... Haha [Bad] Men jag ska vara glad att det kom när jag var hemma...

Härligt att det alltid finns en morgondag iallafall då det bara kan bli bättre! :)

Happy thoughts!


Träning V.16



MÅN:

Morgonpromenad

Vila!

Krasslig... :(

TIS:

Vila!

Krasslig... :(

ONS:

Morgonpromenad

Dubbelpass: Styrka + Kondition, 30min Crosstrainer intervaller

Eftermiddagspromenad

TORS:

Morgonpromenad

Kondition, 45min Crosstrainer intervaller

Eftermiddagspromenad

Kvällslöpning, Trossö-runt

FRE:

Morgonpromenad

Dubbelpass: Styrka + Kondition, 30min Crosstrainer intervaller

Eftermiddagspromenad

LÖR:

Morgonpromenad

Kondition, 5km löpning intervaller [10-12]

Eftermiddagspromenad

SÖN:

Vila!



Känns lite sådär på träningsfronten denna veckan då jag fick ta [ofrivilligt] VILO-dag både på måndagen o tisdagen då jag kände mig hängig o lite krasslig. Men är ändå lite nöjd då jag tyckte att resten av veckan gick träningen överraskande bra! Konditionen blir bara bättre o bättre o det är så kul! :)

Nu är det bara åtta veckor kvar till playan! ;D Får lönen på tisdag o då ska det sista betalas in på resan o då betyder det att det är helt bokat o klart! YEEY!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar