tisdag 5 april 2011

Vad hände?

... Jaa det kan man fråga sig! Haha


Vilken helg!...

Tack Kalmar! :)

Härliga minnen men minst lika många minnesluckor! -så tack för påminnelserna! ;)-


Men framför allt vad hände med träningsmotivationen?? Detta är inte alls kul alltså...

Så denna veckan blir det inte alls lika hårt för att försöka hitta tillbaka [!!] till det där roliga som man får de där härliga kickarna av! Så denna veckan kör jag på hederliga enkelpass... Varannan dag styrketräning och varannan dag kondition! -please come back!-

Huvudsaken än så länge är att jag tar mig till gymmet trots att det tar emot o det har jag ju lyckats med ändå så lite nöjd borde jag vara! :) [men det är jag inte!]


Så vad bjuder veckan på för härligheter?.. Jobb måndag-fredag denna veckan, helt underbart att slippa lördagen! Haha ;) Jobbar länge onsdag o fredag så där blir det lite extra kosing -Bugar o bockar- sen kör jag träning till o med lördag faktiskt så att jag kan gå All In i helgen med gott samvete... ;) Som förresten kommer spenderas i Casa della Josie! Mi casa e su casa! :D

Härligt att man började planera kommande helg innan den föregående ens vart slut... Haha God framförhållning vill jag lova! ;)


Sådär ja där har vi veckans schema! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar