torsdag 28 april 2011

Fjärilar i...

...Hjärnan...


Funderar, trixa o fixa, knep o knåp, för- o nackdel... Fjärilar i skallen beskriver allt ganska bra!
Pirrar till av tanken men att veta fakta o inse verkligheten är inget att hurra för... Tänker så det knakar! Det är en tanke som alltid finns där... O finns den inte där för stunden så lurar den bara runt hörnet... Går jag förbi en spegel *poff* så är tanken där! Behöver inte ens vara en spegel, räcker med något som reflektera min spegelbild eller tex min skugga...


För eller emot? Jag är absolut för! Borde egentligen inte bry mig om vad alla andra tycker... Men jag har nog alltid vart emot tidigare om jag inte minns helt fel... Har alltid tänkt det som något "onödigt" o egoistiskt. O en sån vill jag absolut inte framstå som! Men samtidigt så är det kanske inte förrän nu som jag förstår? När något man alltid har haft försvinner så känns det riktigt konstigt... Fel... Fult...


Jag skulle aldrig ge upp min livsstil som jag har idag pga detta så kallade [i-lands] problem! Att träna idag är för mig min vardag, ren rutin o jag bokstavligen älskar det! Men tyvärr har det sina nackdelar[??] också... O det är säkert bara jag som tänker på det... Min tanke...

Min önskan...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar