onsdag 12 januari 2011

Feberyra?



Låg nästan ihopväxt med soffan igår när jag låg o filosoferade om vad jag ska göra när jag är frisk igen [bortsett från att äta den där första riktigt flottiga måltiden!] o fick en liten idé om att börja simma, typ en dag i veckan till att börja med.

Jag vill ju variera min träning lite o inte bara känna att jag MÅSTE gå till gymmet utan att jag har lite mer att välja på...

Slängde iväg ett sms till Carro o frågade om inte hon skulle vilja hänga med på simning o överraskand nog vart hon väldigt positiv till det! [På ett bra sätt Carro ;) ]




Efter att ha sovit i nästan 16 timmar i sträck så vaknade jag äntligen utan illamående o feber! Har fortfarande lite huvudvärk o är helt slut i kroppen men vad gör det nu när man kan jämföra med hur jag mådde tidigare! Fy faan säger jag bara...
Idag blir det att ta det lugnt, tvätta sängkläderna o ta den där efterlängtade duschen så att varenda bacill försvinner! Ska snart försöka få i mig min första fasta måltid Dundergröten då jag bara ätit 2st knäckebröd på 2 dagar så magen bokstavligen skriker efter foooooood!
Sen hoppas jag på att få lite energi till ikväll då jag vill träffa mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar