onsdag 26 januari 2011

Full ös!


Medvetslös?..

Jaa inte långt ifrån iallafall! Haha Misstänker att John Blund ligger på lur runt hörnet för det har redan börjat klia lite i ögonen... :P
Slängde mig som ett välförtjänt bombnedslag i soffan för en liten stund sen då det verkligen vart full rulle heeeeela dagen...

Väckarklockan ringde 05.30 som vanligt o morgonpromenaden skulle avklaras, jobbet kallade o direkt efter att jag slutat gick jag till gymmet o körde ett skönt styrkepass [gillar verkligen dom nya övningarna!] efter gymmet gick jag direkt hem o slängde i mig lite lunch [försöker äta var 3-4 timme så gott jag kan] satte igång med mission tvättning á la storstädning, åkte o handlade, gick o simmade o för en timme sen kom jag hem från kvällsrundan med Bounce o nu är jag

T-R-Ö-T-T! :)

Det har vart en riktigt bra dag trots att träningmotivationen legat på NOLL, till o med minus om det är möjligt! Men jag har kommit till det stadiet att jag kan tänka negativ o gnälla hur mycket som helst innan en träning men jag lyckas ändå alltid ta mig dit! En väldigt bra egenskap tycker jag! :D Det känns ju sååå bra efteråt!!


Idag hade jag mest "ångest" för simningen som jag planerat o efter att jag städat klart här hemma [jag hade verkligen tänkt - "nää men jag orkar nog inte", hela dagen] så lyckades jag ändå ta tummen ur o gå ner till simhallen o simma 1500m, 60 längder, NÖJD! Fast det vart inte lika kul som förra gången o jag vet inte riktigt om det kanske vart för att jag gick dit själv eller om jag faktiskt bara va trött... Men men...

Nu sitter jag här i soffan o mår så satans bra! :)


Imorgon är det redan ärtsoppa o pannkakans veckodag - Torsdag - o jag jobbar heldag för en gångs skull. Konstigt nog så går dagarna snabbare när man jobbar heldag än halvdag... Knas! :)Vi har ju öppet till 19 på torsdagar så imorgon blir det Vilodag [skönt!!!] för min del då jag inte är hemma förrän 19.30 typ, det är därför jag tränat idag istället... Det är så här jag håller på att planera mina träningsdagar så att jag inte går miste om nåt! :)

Ha en fortsatt mysig kväll! <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar