söndag 30 januari 2011

Träning V.4

MÅN: Styrka
TIS: Kondition 45min Crosstrainer
ONS: Styrka + Simning 45min, 1500m, 60 längder
TORS: VLA! (Jobbade länge)
FRE: Kondition Löpning 5km, 28min [ :)) ]
LÖR: VILA!
SÖN: VILA!
Mån-Fre: Morgon- och kvällspromenader
-
Imorgon är det måndag ännu en gång o jag har knappt hunnit känna att det vart helg, blir lätt så när man jobbat lördagen också... Jobbar som vanligt hela veckan men nästa helg är jag helledig hela helgen o det har jag längtat till long time! :)
O då har jag planerat att spendera lördagen i Kalmar hos min fina vän Fia med lite shopping o risken är stor att jag stannar där till söndag då hon ska ha lite festligheter hemma hos sig men jag har inte riktigt bestämt mig angående det än så får helt enkelt se hur det blir... Skönt att ta det som det kommer! :)


Denna helgen har det som sakt bjudits på jobb o igår åkte jag hem till Johanna o det nya huset [såååå fint!] o lagade lite tacos o drack alldeles för mycket vin! Haha Många sköna skratt o prat om allt o ingenting, helt underbart!
Jag kom dit vid halv sju-tiden o åkte därifrån vid 00.30 o det vart riktigt lyckat!
[vilket resulterade i att efter 3 vinare senare känner man av det i skallen! ;)]
Så tack så mycket fina Johanna för en grymt kul kväll! :)) O krya på dig... ;))

Kom precis hem från Stars där jag haft lite qualitytime med Storebror o Daddy. Proppmätt till max så nu sitter väl nersjunken i soffan... :P Ska bli skönt att träna imorgon om jag säger så! Haha :)


Jo just det ja, på tisdag är det frisören som gäller efter jobbet o det är dags för lite förnyelse, mer säger jag inte... ;)
[Men jag spricker nästan för alla vet att jag har så löjligt svårt att låta bli att berätta saker som jag egentligen vill berätta! Haha]






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar