söndag 23 januari 2011

Träning V.3

Träningsresumé av veckan som gått:

MÅN: Styrka
TIS: Kondition 45min Crosstrainer
ONS: [Egentligen vilodag!] Simning 1h, 1400m, 56 längder
TORS: Styrka
FRE: Kondition 5km löpning, 31min
LÖR: [Egentligen vilodag!] Nytt styrkeprogram
SÖN: VILA!

Mån-Fre: Morgon- och kvällspromenader á 45min



Utmaningarna:


#1: 1 dag i veckan [fredagar] ska jag upp på löpbandet o springa 5km o förbättra min tid!

#2: Till sommaren SKA jag klara att göra 4st chins
["Lyckades" med 2st med Storebrors hjälp så vet inte om de gills...]
NU KÖR VI! :)

Traditionell bakismiddag hos Daddy idag som vanligt o bakis denna gången! Vart en riktigt kul kväll igår förrutom att jag fick gå hem tidigt [tack whiskeyn!]

Kommande vecka händer inget speciellt vad jag vet... Simning imorgonkväll med Carro sen ska jag nog försöka pallra mig dit på onsdagkväll också men då blir det tyvärr ensam då Carro jobbar sent... Lite tråkigt men det vart så förbannat skönt! :)

-"Fäääääärdiiiiiiigt!" Nu ropade Daddy från köket! Fattar inte hur jag kan äta igen efter att ha haft bakisfika med Carro o Filip för en timme sen... Haha Men ALLT går ner dagen efter... ;)

Catch up with you later!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar